ThePostOnline gaat e-books uitgeven

28 oktober 2014, 10:56  |  Algemeen  |  Steven Pieneman
Donderdag 23 oktober 2014 verschijnt het eerste e-book van TPO BOOKS, een nieuwe collectie journalistieke boeken van ThePostOnline. TPO BOOKS zijn verzamelbundels van artikelen en verhalen die eerder zijn verschenen op ThePostOnline en in TPO Magazine.
Reageer

Boeken lenen uit de kast van je vrienden

20 oktober 2014, 10:32  |  Algemeen  |  Steven Pieneman
Gemiddeld kopen Nederlandse huishoudens 17 nieuwe boeken per jaar. Na deze gelezen te hebben belanden ze in de boekenkast om daarna nooit meer aangeraakt te worden. Met de lancering van Bieblio, de grootste gedeelde boekenkast van Nederland, willen de oprichters lezen stimuleren en de toegang tot boeken vergroten. De gemiddelde bibliotheek heeft 10.000 boeken te leen, via Bieblio heb je al snel toegang tot meer dan 15.000 boeken binnen je eigen netwerk.
Reageer

Govaert Plesman nieuwe directeur IAB Nederland

16 oktober 2014, 17:56  |  Algemeen  |  Steven Pieneman
Op 1 november start Govaert Plesman als directeur van IAB Nederland. Hij volgt Nathalie La Verge op die de functie negen maanden ad interim vervulde.
Reageer

Progress voorspelt keerpunt in applicatie-ontwikkeling in 2015

16 oktober 2014, 17:15  |  Algemeen  |  Steven Pieneman
Technologie heeft een keerpunt bereikt. Iedereen maakt inmiddels overal en altijd gebruik van apparaten zoals smartphones en tablets. Bedrijven spelen hier graag op in en passen hun activiteiten aan op deze ontwikkeling. Progress heeft zes grote trends op een rij gezet die we in 2015 tegen zullen komen die te maken hebben met deze ontwikkeling.
Reageer

Consument let meer op duurzaamheid bij aankopen

9 oktober 2014, 12:00  |  Algemeen  |  Steven Pieneman
Het aantal consumenten dat aandacht heeft voor duurzame aspecten bij de aanschaf van producten of diensten is in 2014 met maar liefst 12% gestegen naar 42%. Tegelijkertijd groeit de scepsis: vijf van de 10 consumenten wantrouwen claims als 'duurzaam' of 'maatschappelijk verantwoord'. Gemiddeld heeft meer dan de helft (60%) geen idee in welke mate een merk duurzaam of maatschappelijk verantwoord is. Dat blijkt uit Dossier Duurzaam 2014: een grootschalig marktonderzoek van GfK, b-open en DDB & Tribal Amsterdam over de houding van consumenten ten aanzien van duurzaam of maatschappelijk verantwoord ondernemen, relevante dimensies van duurzaamheid per sector en het duurzame imago van merken.
Reageer

Talpa lanceert Talpa Middle East

9 oktober 2014, 11:48  |  Algemeen  |  Steven Pieneman
Talpa Media, wereldwijd actief op het gebied van contentontwikkeling voor alle mediaplatforms, kondigt vandaag de oprichting aan van Talpa Middle East. Het nieuwe productiebedrijf, gevestigd in Dubai, gaat de Talpa-catalogus vertegenwoordigen in heel Noord-Afrika en het Midden-Oosten met als doel lokale versies te maken, in het Arabisch, van de succesvolle Talpa-formats.
Reageer

Bedrijven vertrouwen meer op gevoel dan op data

6 oktober 2014, 13:20  |  Algemeen  |  Steven Pieneman
Er is tegenwoordig zo veel marketingtechnologie dat bedrijven het lastig vinden om hier keuzes in te maken. Dit geldt met name voor bedrijven en marketingafdelingen die op online gericht zijn en klantgerichter willen werken. Om deze uitdaging beter te begrijpen, heeft Teradata marketing applicaties en services, in juli 2014 met Econsultancy in de US meer dan 400 digital marketing managers bij grote internationale bedrijven geïnterviewd over trends en strategische prioriteiten ten aanzien van technologie investeringen voor 2015 en daarna.
Reageer

Effectmeting op verloren online omzet

12 september 2014, 12:37  |  Algemeen  |  Steven Pieneman
Onderzoeksbureau Effectmeting introduceert een nieuwe online tool om in kaart te brengen waarom een potentiële klant niet heeft gekozen voor een organisatie: de Lost Sales Analysis. Veel organisaties meten wél de tevredenheid van klanten maar weten niet of nauwelijks waarom prospects niet voor de diensten of producten van de betreffende organisatie hebben gekozen.
Reageer

De formule voor succesvolle innovaties

12 september 2014, 10:00  |  Algemeen  |  Steven Pieneman
Duizenden productlanceringen mislukken in het eerste jaar. Dat kost bedrijven miljoenen euro’s, maar bedrijven kunnen dit voorkomen door hun aanpak bij productlanceringen te veranderen. Dit blijkt een groot Europees onderzoek van Nielsen, waarvan de resultaten vandaag zijn gepubliceerd.
Reageer

Adobe en Publicis Groupe realiseren samen Always-On Global Marketing Platform

12 september 2014, 09:59  |  Algemeen  |  Steven Pieneman
Publicis Groupe en Adobe hebben een strategisch partnership gesloten en realiseren gezamenlijk het Publicis Groupe Always-On Platform™. Dit is het eerste end-to-end marketing management platform van Publicis Groupe dat alle componenten van de marketinginspanningen van de klant automatiseert en verbindt.
Reageer
 

Twitter

Nieuwsbrief

nieuwe afbeelding


Bannertarieven